找產品
溫和洗面乳 推薦好用產品
42 件Miffy Ding 好用推薦:平時中意用一支出黎就係泡泡既洗面,因為懶,一唧出嚟唔洗起泡直接用,唔想捽泡,不過好多都有啲乾,就算是貴貴大牌,最近try左支日本泡泡洗面,佢一唧出嚟已經感覺有啲唔同,啲泡超細同密,洗完後一啲都唔掹緊,仲要白左一度,好乾淨😍
<看全文>Annie Mo 好用推薦:做左幾十年人 用過好多款洗面🫣 最近試左支洗面真心幾好用👍🏻 以前用過洗面奶洗面啫喱洗面油洗面膏洗面泡泡等 唔同質地當然感覺唔同 一般膏或泡都會清爽啲或者乾啲 但奶果啲我又嫌洗極都洗唔乾淨 今次試左支日本洗面泡泡 😍泡泡超棉 勁細 洗完好乾淨又唔乾 塊面超滑 睇返佢成份除左可以深層潔淨毛孔 仲可以鎖水抗氧提亮 同埋乾燥敏感豆豆油肌全部都用得👍🏻👍🏻
<看全文>Fng好用推薦:Beplain 綠豆微酸性洗面奶用後感| 敏感肌嘅溫和救星 ✨ 質地同清潔感 呢支洗面奶係軟綿奶油質地,加少少水就好易搓出雲朵咁綿密嘅泡泡!沖水個刻完全冇搓碟感,證明佢真係溫和~最正係洗完塊面係水潤唔繃緊,摸落去滑溜似飲飽水! 🌟 成份同功效 主打綠豆萃取物+pH5.5微酸性配方,同皮膚天然酸鹼值好接近!試過換季敏感期用,兩頰泛紅位置冇刺痛感,鼻頭粉刺仲有減少趨勢,溫和得嚟清潔力夠,做到真正「溫柔卻有力」~ 💔 美中不足 · 起泡要耐心:比起皂基洗面奶要搓多幾下 · 大油肌可能嫌唔夠爽:夏天夜晚要用兩次先夠乾淨 · 香味近乎零:追求療癒香味嘅人會覺得悶 🆚 同類洗面奶比較 · VS Roundlab豆奶洗面奶:Roundlab更保濕但清潔力稍弱;Beplain平衡度更好 · VS Krave抹茶洗面奶:兩者都溫和,Krave更適合油肌;Beplain更適合敏感肌 · VS Cosrx低pH洗面奶:Cosrx更平價但較乾澀;Beplain保濕感明顯贏 💡 使用小貼士 1. 雙重清潔:卸妝後用佢做第二步,毛孔乾淨唔乾燥 2. 晨間醒膚:朝早用一泵就夠,保留皮膚天然油脂 3
<看全文>Yuki好用推薦:watsons app買野時見到 1盒入面有洗面膏80ml 爽膚水20ml精華5ml 價錢唔貴 係韓國有拎獎 寫係韓國國民no.1洗面乳 所以就入手買泥試下洗面膏比較乾身同偏硬 有好淡好淡嘅綠豆味泡泡好豐富同細緻 上面有好輕微嘅顆粒感 清潔力非常唔錯 卸淡妝同防曬都ok 係一款比較清爽嘅洗面 不過乾肌用後有少少緊繃 所以未必考慮回購 但爽膚水同精華好好用 濕疹時用佢可以舒緩皮膚 用左感覺皮膚變得穩定
<看全文>琳波小仙女好用推薦:這支是我家大王在我下巴爆了幾顆痘痘時買回來的,洗完我的臉一整個乾到爆炸,有時候局部皮膚會變得又紅又癢,擦甚麼都沒有用,下巴的痘也沒好就是了。 但那一陣子我工作很忙,沒什麼時間研究買別的洗面乳,硬是把這支用得7788,我的臉也毁得7788 •̀.̫•́✧ 老實說,我親愛的姊妹們,如果你的臉不能跟18歲正在球場揮灑青春和汗水,油脂旺盛角質層厚得很任磨不生氣的男孩比,那我們就不碰皂基的洗面奶好嗎?(就是說我們年紀不輕了⋯) 我家大王自問油脂旺盛,在我買了別的洗面奶後碰也不再碰這支了,雖然我沒問,但他應該也是乾得受不了→_→ 真的很多壞的皮膚都是洗出來了,聽我的,保濕因子要維持就已經很艱難了,我們就不要把它們都洗出來了好嗎(;´༎ຶД༎ຶ`) 不然補多多都不夠你洗!知道嗎寶貝!( ✿>◡❛) P.S. 其實不止這款, Senka的全系列洗臉我都繞路走,因為都是皂基的,成分很相似 P.P.S 就算你是大油田,請一星期用個三次就好,真的不要天天用
<看全文>Tomo好用推薦:用完後d暗瘡好似真係有少到,而且佢唔會過乾搞到洗完會覺得唔舒服
<看全文>

















