https://www.facebook.com/tr?id=505889786483780&ev=PageView&noscript=1
找產品
全部品牌一覽
全部分類一覽
全部效果一覽

不易脫妝 推薦好用產品

753 件
全部效果 >
MISSHAMagic Cushion Pro-cover
mandy好用推薦:MISSHA MAGIC CUSHION 的妝效水潤又透薄,完美調整膚色,並帶出光澤 功效: 遮瑕度高,能遮掉痘印、黑眼圈及膚色不均 明顯均勻膚色 妝效持久 質地輕盈,保濕力錯 零技巧,簡單輕宜上底妝 SPF50 高防曬效能 由於價格便宜又有品質,這款cushion 很多時被日本時尚雜誌刊載,也是大熱產品 非常易用,有了這個可以極速完成底妝,即使是懶化妝的日子,也要蓋這個CUSHION才出門   含防曬成分: 二氧化鈦, 桂皮酸鹽 及 水楊酸-2-乙基己基酯,  保濕成分: 甘油, 丁二醇, 戊二醇, 聚乙二醇-8, 乙基己基甘油, 牛油果, 木醣醇, 聚乙二醇-32, 瓊崖海棠籽油 及 雙丙甘醇 提亮、緊緻毛孔、抗炎、抗氧化、幫助細胞循環功能): 菸鹼胺(niacinamide) 抗炎及有助肌膚細胞健康運行成分:Adenosine腺苷 抗氧化成分: 狗牙薔薇果油, 牛油果, 橄欖油, 葵花籽油, 瓊崖海棠籽油 及 維他命E 油性滋潤成分: 牛油果 及 橄欖油 鎮靜消炎成分: 葵花籽油 及 瓊崖海棠籽油
<看全文>
choichoi好用推薦:打開後粉底看著挺濕潤的,上臉後的確沒有乾乾黏黏的情況,唯吸收融合需要一點點時間,大概拍一、二回妝感已均勻,而且遮瑕力很好,我能直接跳過遮瑕膏的使用,輕輕就能蓋過黑眼圈與一些泛紅。不單連毛孔粗大的朋友也能安心用(很能蓋毛孔)也有一定的控油效果!這盒打破氣墊粉底給人一貫容易悶焗的感覺,可以打造如天生的好膚質~
<看全文>
KATE TOKYO極致零瑕光粉餅
Fng好用推薦:呢排喺又熱又濕嘅香港,想搵塊輕薄得嚟又有遮瑕力嘅粉餅都唔易,尤其我哋呢啲熟齡偏乾肌,最怕粉餅會顯乾紋同卡粉。呢盒「KATE 極致零瑕光粉餅 01」(約 HK$110 / 9g,SPF18‧PA+++),用咗一排之後,發現佢有驚喜,亦都有啲要留意嘅地方! 🧚🏻‍♀️ 薄透無瑕感:天生好皮咁! 佢嘅粉質真心細膩,仲帶少少濕潤感,摸落完全唔乾。輕輕一拍就貼伏塊面,望落係好自然嘅柔霧光澤,同時有「柔焦磨皮」效果,唔會似戴咗面具。出咗油之後仲會融合成自然嘅奶油肌,唔會斑駁! 💪🏻 遮瑕力實測:掃走7成瑕疵,但易卡粉要小心! 佢嘅遮瑕度真係開架中數一數二!薄薄一層已經可以修飾到約7成毛孔,輕微痘印都遮得7788。但都要講講佢嘅缺點:因為佢遮蓋力強,如果眼下或者下巴位置乾,好容易會出現卡粉或積線。上妝前要做好保濕打底,最好用粉撲以「輕印」方式上妝,會更貼薄! 👋🏻 控油持妝:潮濕出汗都頂得住! 我用嘅係01色號,上臉好自然,可以均勻膚色、修飾黃氣,幫後續底妝打個好基礎。控油效果中上,有評測話春天、夏天用啱啱好,就算大出汗,整體妝感都仲Keep到。要注意如果出油量比較多,油脂可能會同粉體「炒
<看全文>
Wuxx好用推薦:首先好開心成為Cosme第10屆美狀元!!! 估唔到寫下寫下原來就寫咗咁多篇, 嚟緊我會繼續寫多啲好評/差評俾大家參考🤪 我收到嘅獎品其中之一係依盒粉餅, 因為已經自購使用過,所以順便補番使用評價~ 購買呢盒粉餅嗰日嘅溫度我記得係非常炎熱, 而好不幸地我個妝係溶到七彩, 所以我就去咗藥妝店入手咗呢個粉餅, 仲即時落左妝再用佢嚟上妝, 不過呢。。。效果就唔太理想🥲  首先佢嘅顏色有啲奇怪, 佢最白嘅色度再下一度就已經變咗黃色, 係傳統日系妝都會有嘅通病。 但佢嘅粉質係好幼細嘅, 同埋遮瑕遮都中上,但會有粉感。 不過如果你唔係室外用,而係冷氣房用, 依款粉餅就一定唔適合, 因為佢都幾快收乾皮膚, 唔洗2個鐘我已經feel到皮膚好繃緊, 仲有白芝麻嘅情況出現, 我諗油肌嘅朋友會適合使用, 乾肌嘅朋友都係乖乖地路過佢好啲。*粉質係幾幼細嘅,只係略乾
<看全文>
全部效果