找產品
霧面妝 推薦好用產品
644 件Giselle 好用推薦:Canmake 棉花糖美肌粉餅 PP色 *:.*.:*:。∞︎。:*:.*.:*:。∞︎。:*:.*.:* :。∞︎。:*:.*.:* 呢款係好耐之前嘅限定色(●︎´ϖ`●︎)佢係主打可以化出透亮有血色感嘅底妝( ` ・ω・ ´ )所以同一般嘅粉底會用唔同色調嘅膚色好唔同,呢款嘅粉餅顏色係粉紅色₍ᐢ⸝⸝› ̫ ‹⸝⸝ᐢ₎但佢上妝之後唔會好似胭脂咁粉咁紅⸜( ´ ꒳ ` )⸝♡︎反而係真係有令你嘅膚色白咗一度嘅錯覺*ˊᵕˋ)੭至於增加血色調方面可能因為我唔係屬於皮膚偏白or青調嘅人,所以搽上臉後唔太見到有明顯增加紅潤感( ˙༥˙ ) ❤︎ ❤︎ 另外佢呢款係有添加好細微嘅閃粉,我自己覺得係燈光下啲閃粉反光嗰陣更凸顯出肌膚嘅透亮感(◍︎•ᴗ•◍︎)持妝效果算係中規中矩,我混合偏乾嘅膚質係用咗散粉同定妝噴霧大約keep到3-4個鐘就需要補妝( ・᷄-・᷅ )油肌嘅小夥伴應該要2個鐘補一次妝(꒦ິ⌑︎꒦ີ)不過佢細細盒而且入面有鏡包埋所以都算容易帶出去補妝(◍︎˃̶ᗜ˂̶◍︎)✩︎比較可惜嘅係呢隻色已經停咗產(っ◞︎‸◟︎c)而且本身canmake呢個系列嘅粉餅顏色只係得3-4隻色,好多時都搵
<看全文>Angie好用推薦:粉質好幼滑,上面嘅即時效果唔錯,不過持妝度唔夠,過幾個鐘就會變到好似面具咁,面頰位置會一撻撻浮粉😟
<看全文>Miranda好用推薦:【質感】 質地係輕身嘅乳液狀,流動性高,唧出嚟好水潤。推開嗰下好順滑,延展性極佳,真係一粒黃豆大小就夠搽全面。佢嘅粉體算幼細,上面之後唔會厚粉,有種自然嘅光澤感,唔係油光,而係好似皮膚飲飽水嗰種透亮。不過要留意,佢嘅「亮澤」效果比較明顯,如果係大油肌或者鍾意全霧面妝感嘅人,可能會覺得有啲油潤。乾肌同中性肌應該會幾鍾意呢種質感。 --- 【使用感】 用嘅時候,我會先做好基本保濕,然後用手指或者粉底掃上妝。佢好易推勻,唔會卡粉或者起屑,就算係鼻翼、眉心呢啲死角位都處理得幾好。遮瑕度屬於中度,大概遮到六至七成泛紅同淺色痘印,黑眼圈就要另外用遮瑕膏。佢嘅保濕效果幾明顯,上面之後全日都冇繃緊感。但係有一個問題:佢乾咗之後會有一陣「黐立立」嘅感覺,雖然唔算嚴重,但用手指掂塊面會感覺到有少少黏,尤其係潮濕天氣下,呢點有啲困擾。建議一定要用碎粉定妝,否則好容易黐頭髮。 --- 【持久度】 持久度方面,官方話24小時持久,我實測就冇咁誇張。正常返工喺冷氣房,朝早八點化好妝,到晏晝三四點左右,T字位開始出油,但妝容仍然完整,冇浮粉或者溶到一撻撻。到夜晚七點收工,整體妝容大概剩返七成,鼻翼兩邊有輕微脫
<看全文>Wuxx好用推薦:早排去日本旅行買左少少Dior Beauty, 專櫃哥哥執Sample嘅時候聽到我話想試下新粉底, 佢就二話不說拎左幾包唔同色仲要Glow同Wear都有俾我試, Very sweet guy唔係講笑。 雖然網上已經有超多比較/評價,但我都分享下啦hahaa 混合偏乾肌嘅我平日office日吹冷氣9個鐘, 霧面嘅遮瑕幾高我覺得, 但一個唔小心搽厚左嘅話粉感都重, 朝早8點上完妝, 番到公司10點左右就開始覺得繃緊, 11點開始會出白芝麻。 雖然大家話有保濕/流動性高, 但應該唔適用乾/偏乾肌, 中性都可能要注意下。 我搵左日出街試用stay, 我知係咪手法問題, 上完妝無耐法令紋位積左超多粉, 然後我就果斷落妝,無再試用過stay。 光澤面相對地舒服好多~ 朝早8點上完妝, 番到公司1點左右開始會出油, 3點左右就會有甩妝情況出現🥹 不過可能因為我無落碎粉定妝嘅習慣所以持久度差啲, 不過相對地Glow面遮瑕度真係低好多, 所以最後2隻粉底我都無入手到。 另外要注意嘅係時間長左glow有暗沉同變紅🤔 #火熱新品
<看全文>TsuenMa好用推薦:#CEZANNE clear face powder 入手嘅原因係想補妝之餘補埋防曬,相信大家都知道防曬吾係朝早搽一次就夠,尤其係同陽光玩遊戲嘅時候,就更加要補得再密啲,甘當然係個個時候就吾會用呢隻粉餅,而係要用主打防曬嘅產品。 呢隻可能會係我係office/ 出街補妝用,佢嘅防曬系數偏中低,只有SPF28/PA+++,不過主要室內活動嘅話,應該就都好足夠。 由於係補妝用,我揀左00號色light beige,比皮膚原本嘅膚色白些少,想接近返些妝後嘅膚色。搽上面後吾會死白,有些許透明感。不過就仲未好拿捏到補妝嘅技巧,就數搽左出油嘅位先再上粉,好多時都會仲係見到浮粉嘅情況。 同埋始終都係平價開架產品,我都無好期望佢粉撲會好好用,不過佢自帶鏡仔同粉撲,都係好不錯嘅一個選擇。
<看全文>kameari好用推薦:上面幾自然,不會很厚實,算是不錯但油肌真的差一點點外出太耐都是會有少少浮粉,尤其是現在夏天又口罩又焗。整體還可以接受
<看全文>xkatxx好用推薦: -帶口罩嘅最佳拍擋- 疫情之下日日都帶住口罩 😷 大部分嘅粉底都會甩曬係個口罩到 一除口罩就上下兩隻色 Chanel 呢支粉底粉雖然都會痴左啲顏色係口罩到 但呢隻粉底只要一上面就會好穩固咁痴住塊面 十分貼服 👍🏻而且控油能力都唔錯 唔易出油! 但遮瑕力較弱少少 比較岩天生麗質無咩瑕疵嘅朋友 但疫情下帶哂口罩 遮瑕度我自己就無太著重!帶左成日口罩個妝感都仲好靚 奶油肌👍🏻 每之用嘅份量唔洗多就可以上哂全面👍🏻好慳粉底
<看全文>kakawong525好用推薦:好清香,每次用心情都變得好放鬆好療癒 妝感出黎好水潤透薄,打底用咗CHANEL LE BLANC 嘅base 好似原生肌噉,睇落皮膚好好。出咗油會變奶油肌😍😍大愛
<看全文>Rosa好用推薦:首先,要稱讚這品牌環保,粉餅升級版能夠使用舊版的 粉餅盒。我覺得這款粉餅比較挑皮膚使用,如果是油性肌膚不太適合,因為比較較容易脫妝,我是混合性偏乾皮膚 ,在炎熱夏天使用大約到中午就會有少許脫裝,我覺得在不使用底妝情況底下使用這個粉餅效果是最好的,嘗試過好多不同的底妝產品配合這款粉餅會有班駁脫妝的情況出現,但在單獨使用情況,妝效非常細膩,感覺皮膚很好的樣子 我覺得比較適合乾肌皮膚
<看全文>Natp好用推薦:粉餅我用c01 , cdp粉餅的確係熟齡肌友好, 無論幾乾, 有條紋响度都好, 用呢個粉餅唔會令瑕疵更突出! 其實化完果下係有少少粉樣, 最靚係等一兩小時後, 出左油就更融合, 好似媽生好皮膚咁! 補妝都不會斑駁, 只要適量吸油, 再掃返d粉就ok 用粉餅掃 會更適合新手, 因為buildable, 所以完全零技巧係咁掃就可以! 但用粉撲就唔得, 比較易一逹逹! 日本買五百蚊就好值得! 但香港要八百就太貴!
<看全文>Fng好用推薦:冬日實測MUJI 碎粉| 香港冬天又濕又凍,室外大風,室內暖氣抽乾,搞到塊面時油時乾,仲要戴口罩!MUJI呢盒平價碎粉,意外成為今個冬天嘅定妝救星~ ❄️ 粉質與觸感: 打開係超級幼細嘅透明粉末,摸落去似絲綢咁滑。MUJI嘅粉質一向出名細膩,呢盒碎粉絕對對得住「性價比之王」個名!無香料無色素,對冬天易敏感嘅熟齡肌好友好。 ✨ 冬日實測表現: · 暖氣房抗乾:最驚喜係無抽乾皮膚水分!以往用控油碎粉,暖氣房坐兩小時就乾到繃緊,但MUJI呢隻做到定妝同時keep住舒適感 · 口罩防摩擦:薄薄掃一層,口罩內嘅摩擦感大減,無再出現「口罩痕」 · 防泛油光:T位出油速度減慢,但又唔會令兩頰更乾,平衡度做得幾好 💡 冬日獨家用法: 1. 「局部定妝法」:只掃T字位同下巴,保留兩頰自然光澤,避免全臉粉感 2. 「噴霧定妝術」:掃粉後再噴一層保濕噴霧,打造微光澤「偽素顏」 3. 「頭皮去油急救」:冬天戴帽令髮根易油,用碎粉掃髮根,立即變乾爽(要用專用粉撲!) 🌟 與其他碎粉比較: • vs Innisfree薄荷碎粉:MUJI更保濕,無薄荷嘅涼感刺激 • vs Laura Mercier透明
<看全文> peg好用推薦:呢個碎粉冇香味,同埋佢係有少少肉色,上多咗都唔會白咗一澾,不過佢啲粉唔算幼細,所以要上得輕手啲,如果唔係睇上去會有啲厚粉。 控油方面佢都可以做到,係T字位5-6個鐘之後會出少少油,但都唔係大嘅問題,再輕輕上多層喺T字位就可以解決到。 佢呢個價錢有咁大盒碎粉,可以用好耐,性價比算高。
<看全文>Tszki好用推薦:妝感與質地,質地偏水狀且延展性極佳,推開後呈現迷人的「半霧光」緞面妝效,具備提亮效果且不顯死白。 遮瑕力,屬於中上程度。單擦一層即可遮蓋約 8 成瑕疵與泛紅,若有嚴重痘印則需搭配遮瑕膏。 高服貼度,抗摩擦力強,即使戴口罩也不易脫妝。 持妝穩定,控油力中等,約可維持 3-5 小時不泛油光,且後續出油後會轉化為更漂亮的亮面妝感。 對於皮膚紋理(如毛孔、小粉刺)的修飾力相對一般,肌膚狀況不佳時可能出現輕微浮粉。
<看全文>Kitty 好用推薦:呢款粉底嘅遮瑕度ok,薄薄上一層已經可以遮到六七成瑕疵同毛孔,痘印同泛紅都修飾得唔錯。質地好滋潤保濕,就算係秋冬用都唔會覺得乾,唔會卡粉或者顯乾紋,妝感自然貼服。 上完妝之後係一種天然光澤感,好似天生好皮膚咁,有啲似奶油肌🥛。而且佢有SPF35防晒值,返工用都算安心。 至於持妝度,可以Keep到大半日都幾完好,如果放工之後有約會,係T位補一補妝就OK啦。 不過要留意番,夏天或者油性肌膚用就可能會覺得有啲潤,建議去專櫃試真d先決定🛍️。
<看全文>Sanna Cher好用推薦:使用的產品是1 Mousseline Pastel,屬於均勻膚色減少泛紅的類別。產品內附有粉樸,化妝掃是另外購買。 粉質細緻,美白效果亦明顯。 塗上粉底及胭脂後,同樣擦上蜜粉再擦修容及提亮產品。 使用產品定妝後,見蜜粉不智影響妝容感以外,還能夠做到提亮效果,增強立體感。 完妝照片,見妝容不智因大量擦上蜜粉而厚重,維持輕盈感。
<看全文>shirley好用推薦:4款色調組合,塑造透明亮或持久控油啞緻的妝效。 Givenchy4色碎粉可以自動幫肌膚調色; 粉質細滑輕盈,上臉啞緻有光澤感,不會卡粉浮粉; 對肌膚無大負擔。 而且蜜粉盒窿窿係Givenchy Logo,用粉撲拍第一下 會印咗個logo上臉(cute!!) 
<看全文>mysecretgarden好用推薦:最近試咗 Rachael Wine 嘅礦物粉,真係好啱我呢啲皮膚敏感又追求健康成分嘅人。我本身皮膚冇咩大瑕疵,但係膚色比較暗淡,最想搵樣可以修飾膚色、等個樣睇落精神啲嘅底妝產品。尤其是夏天,用粉底或者氣墊嘅話會有焗住唔舒服嘅感覺。 使用體驗: 呢款礦物粉最吸引我嘅係成分天然安全,連孕婦都適用,用落好放心。質地超輕薄,開頭有啲唔慣點用,因為真係零粉感,完全唔似一般粉底咁有厚重感。不過慢慢拍勻之後,就發現膚色均勻咗好多,仲有微微提亮效果,成個妝感自然到好似本身皮膚就咁好咁!礦物粉底唔會塞毛孔,夏天出汗都冇焗住嘅感覺 。 雖然唔算超強控油,但出少少油後反而更貼服,輕輕印日印就可以繼續。之前試過行山嘅時候用,行完一日個樣都仲見得人。如果油皮可能要補一補,但係因為粉狀所以當防曬咁補都好方便。而且用普通潔面產品就可以,唔需要落妝非常方便。 而家已經成為我日常必備~ 尤其係趕時間返工,撳兩撳就搞掂個底妝,仲睇落精神晒! 建議配合返佢支專用化妝掃用,上妝會均勻好多。整體來講,呢款礦物粉真係好啱我呢啲追求自然妝感嘅敏感肌人!唯一缺點係價錢比較貴,日本網購嘅話會平好多。
<看全文>綺羅香好用推薦:用過etvos 礦物粉底之後,一直都很想嘗試同樣有名的RW礦物粉底,聲稱只有7種成分,專針對敏感同痘痘肌,唔需要用任卸妝產品落妝,可惜之前去日本搵唔到,後尾終於俾我係香港搵到有鋪頭賣,就一口氣買咗幾款產品試用 RW嘅色號比etvos多啲啲,唔清楚自己係咩色號就最好買試用,因為佢嘅價格偏貴,色號唔啱都幾肉赤,我買咗M00同M01,後者比較接近本身膚色,上妝技巧同etvos一模一樣,粉質幼細清透,上咗兩層粉之後,係我最愛嘅霧面妝,無乜粉感,亦無任何負擔感,但係遮瑕度略低,雖然可以透過疊擦增加遮瑕力,但係比較深色嘅瑕疵最好係底妝前用返遮瑕產品,戴口罩(立體款)出街半日,鼻頭同鼻翼輕微出油,不過並未甩妝,亦無發現暗沉,口罩淨係鼻哥位有少少粉底  返屋企落妝特登先用洗臉乳洗一次,再用滴咗卸妝油嘅化妝棉抹一下,的確無粉底殘留,anyway如果有用其他牌子嘅化妝品,都係要乖乖地好好落妝,卸妝後無發現新冒嘅暗瘡 整體而言,RW除咗對我嚟講遮瑕力稍微不足之外,其他地方都無得彈,日後再回購正裝
<看全文>inkitsung好用推薦:我手上嘅係matte版本,啞光0油配方對我嚟講感覺太乾~ 但遮瑕度算高,亦都上面後會感覺到一定嘅妝感~ 由於偏乾,用上一段時間已經起紋,感覺會比較適合油肌
<看全文>Noel好用推薦:個人對這枝 Born this way 粉底頗有好感,遮瑕度足夠,乾肌都可以使用~ 購買主因,在於😇 歐美 YouTube 光環,可以打造零瑕又自然的底妝! #nude 自然膚色帶 yellow undertone,個人感覺深過面部膚色,但能夠 match 頸部皮膚👌 粉底液質地較“傑” ,流動性不大,延展性一般,推開要花多一點時間,感覺用化妝海棉更佳❗粉底要先搖勻,個人使用量:Beauty Blender 1泵;粉底掃 1.5泵,和其他品牌相約~ 產品沒有控油力,如有需要,可配上控油蜜粉~ 不過粉底既味道有點不好聞,怪怪的🤨 產品包裝相當 high - ended,粉底罐係磨砂玻璃瓶,再配上黑色蓋,金色logo,只係見到外包裝,已經很欠買😂 使用前,我會用上品牌的 Hangover primer 啊! 唯一,大家必須要靠櫃試色,花點時間去選購❗個人感覺這款粉底液,對亞洲人而言,色選上很易偏黃😭 因為香港未有 Too faced 時,我係英國百貨公司網購入手,第一枝買回來,係 warm nude,足足深色過皮膚2️⃣度,yellow undertone 好強💔 後來因為很執著,再
<看全文>


















