找產品
定型力 推薦好用產品
112 件YiN好用推薦:一開始睇宣傳真係覺得係一個好好嘅idea,梳頭髮蠟一次過,用落先發覺原來有好多問題,所以放到依家都仲有咁多。係一把尖尾梳連一個啱啱好fit嘅保護盒。梳嘅兩面都有一條髮蠟,等你喺梳頭嘅同時,可以好平均咁搽啲髮蠟喺頭髮上面。原意就係可以好容易將啲傻瓜毛貼返落去,同埋可以整到日本好興嘅束感瀏海。 結局就係,首先喺香港潮濕天氣用佢,搽得少又貼唔到啲傻瓜毛,搽得多又好似冇洗頭咁,要控制用量好難,梳每一下都要小心翼翼。而且放返落個盒度都要小心翼翼,太心急對唔正個位放,佢嘅髮蠟都會揩到個盒變得好污糟。 但點解我依然留住佢呢?就係有時我想喺耳側邊啲碎髮抹髮蠟定型,因為嗰啲地方唔驚睇落笠,用佢都係達到我想要嘅效果。未買嘅人我建議你搵過其他選擇。
<看全文>ying好用推薦:好好用, 對於頭髮好多毛毛嘅人黎講 想個日整齊啲必須要用呢個 可以幫你痴埋啲毛毛 又唔會好似個美髮球好易用太多已睇上去好笠 又可以幫啲蔭定一定型 good
<看全文>Giselle 好用推薦:沙宣 強力定型啫喱噴霧 *:.*.:*:。∞︎。:*:.*.:*:。∞︎。:*:.*.:* :。∞︎。:*:.*.:* 好耐之前同慕斯一齊購入嘅( ꈨຶ ˙̫̮ ꈨຶ )我覺得唔係太好用 (꒦ິ⌑︎꒦ີ)唔知係唔係因為同品牌,我覺得佢同慕斯嘅款效果差唔多(っ◞︎‸◟︎c)佢同樣會令到我嘅頭髮搞到好僵硬好奇怪(●︎`^´●︎)而且因為佢係啫喱關係所以用完嗰頭會更加濕(๑•ૅㅁ•๑)過咗一陣之後就會變返直髮(⌯︎˃̶᷄ᗝ˂̶̥᷅⌯︎)冇辦法維持得到本身整好嘅曲髮造型( ˙༥˙ )我覺得唔太適合喺香港呢啲咁潮濕嘅地方用 ₍ᐢ ›̥̥̥ ༝ ‹̥̥̥ ᐢ₎
<看全文>Hamiii好用推薦:噴完硬到好唔自然 會搞到成頭一支支 隔一陣唔夠力會一pat野咁🙂↕️
<看全文>Giselle 好用推薦:Liese 彈性定型噴霧 160ml *:.*.:*:。∞︎。:*:.*.:*:。∞︎。:*:.*.:* :。∞︎。:*:.*.:* 之前見佢幾平所以入手咗( ˙༥˙ )呢款係主打可以做到持久自然嘅髮型,但老實講用完係真係比較失望( ・᷄-・᷅ )我嘅頭髮屬於偏細偏軟嘅髮質,一般出門嗰陣我都會用比較幼嘅捲髮棒去set類似羊毛捲嘅髮型(◍︎•ᴗ•◍︎)但噴完呢支嘢後就唔知點解連門口都未出我嗰髮型就會變成咗波浪捲(꒦ິ⌑︎꒦ີ)而且如果噴得比較集中or噴嗰陣太靠近頭髮就會有一簇頭髮會因為噴到太多噴霧而變得超級僵硬唔自然,有啲似比口水hi到後變乾嘅頭髮(●︎`^´●︎)如果係同我一樣頭髮比較幼同軟又一般想整捲度比較小嘅小夥伴就真係唔太建議入手哦(◞︎‸◟︎;)唯一嘅優點可能係佢嘅香味算係幾好聞( •̀∀︎•́ )✧︎
<看全文>Sarah好用推薦:做到定型效果,頭髮都仲有少少彈性,不過同大部份定型噴霧一樣,噴得多同一處頭髮會硬咗,而且有時會有少少白色殘留物,同埋好濃烈嘅化學香味一直揮之不去。
<看全文>Giselle 好用推薦:Liese 造型啫喱 160ml *:.*.:*:。∞︎。:*:.*.:*:。∞︎。:*:.*.:* :。∞︎。:*:.*.:* 之前見佢有特價所以入手咗( ˙༥˙ )Liese嘅造型用品系列都係主打可以做到持久自然嘅髮型,但老實講用完係真係比較失望( ・᷄-・᷅ )首先呢支係因為係啫喱嘅質地,所以佢係要特登擠喺手上,再用手去搽勻晒成個髮型先可以用到(๑◕︎︵◕︎๑)所以用完後就一定要去洗手唔係隻手會超級唔舒服ಠ_ಠ然後因為佢係唧出嚟嘅關係,所以比較容易就會擠到比較多嘅啫喱出嚟,但又唔可以倒返落去造成浪費༼(ཀ д ཀ༽༽ 好難控制每次用嘅份量,好容易搽得太多就搞到成個頭好濕而冇辦法做出好自然嘅髮型Σ(-᷅_-᷄๑)
<看全文>Tracy好用推薦:的確可以定到型,但唔自然,好似好硬咁,同埋要自己搽,容易唔均勻
<看全文>





