找產品
轉季護膚 推薦好用產品
435 件oy 好用推薦:轉季必用嘅Cetaphil溫和潔膚乳係經典之選😆質地係乳液狀 冇香料 清潔力好溫和 用完皮膚完全唔會乾燥緊繃 非常適合極度敏感、乾燥嘅肌膚日日用 不過正因為太溫和 我T字位容易出油 洗完有種洗唔乾淨嘅感覺
<看全文>Conw好用推薦:全家老少一瓶就夠 家中老人家皮膚乾,我有濕疹,這瓶低刺激,洗臉洗身體都可以,一瓶取代👍 質感: 啫喱乳液,不起泡 延展性不錯,大約5到6泵可洗全身 清潔度: 以無泡沐浴露來說很不錯,洗完清爽不假滑 沒有滋潤感,但不乾,起碼家中老人洗完不癢也不起蛇皮 使用感受: 浴室有它,少了許多瓶瓶罐罐,清潔容易多了🤭 這瓶的確很溫和,就算發濕疹洗完不塗潤膚都不會掹掹緊👍 由於無泡,所以感覺需要多些用量和時間按摩,如果可以改善每泵的量多些就更好了。 #清潔好物推介
<看全文>Emily Leung好用推薦:Sabon 翠綠玫瑰滋潤潤手霜 嘅真實用後感 我手部嘅膚質狀況 我對手好乾,尤其成日洗手、用酒精搓手液,一到冬天容易乾到裂、指甲邊會起倒刺。手背皮膚薄,有時會緊繃到有細紋。我唔鍾意太油笠嘅 hand cream,但又需要真係滋潤到嘅感覺。 質地感覺 唧出嚟係淡綠色嘅乳霜狀,比一般 lotion 厚身少少,但唔會杰到好難推。一推開就好滑,延展性好高——我只係用一粒黃豆 size,就夠擦勻兩隻手同手指縫。 最鍾意係佢吸收快,擦完等十幾秒就唔會黏,可以直接掂電話、打鍵盘,唔會留手指模。 氣味(重點!) 佢個名叫「翠綠玫瑰」,但唔係平時聞到嗰種好女人味、好濃嘅玫瑰花香。佢係好 fresh 嘅草本玫瑰——開頭聞到少少青草、葉嘅清香,然後先慢慢滲出淡淡玫瑰味,唔假、唔嗆。 我個人覺得似雨後花園剪完玫瑰枝葉嗰種氣味,男女用都唔會太甜。如果怕傳統玫瑰味太濃嘅人,呢支應該接受到。 持香度大概半個鐘到一個鐘,之後要貼手先聞到,唔會影響噴香水。 --- 滋潤度與修復力 · 即時感覺:擦完手背摸落係軟嘅,乾紋即時淡咗,指甲邊嗰啲白白的乾皮會收斂返。 · 續航力:我洗完一次手(冇補擦
<看全文>oy 好用推薦:Sabon 嘅 Green Rose 係for嗰啲如果你怕傳統玫瑰嗰種太甜、太濃嘅人!Green Rose 絕對會令你改觀 佢係一種好清新、帶少少檸檬草同柑橘調嘅玫瑰香,感覺好似行緊清晨嘅英式花園咁,好refreshing,相信大部分人聞到都唔會覺得抗拒 質地方面Sabon 嘅護手霜出名滲透力好 佢入面有乳木果油同蘆薈精華,質地係比較creamy 但一推開就好水潤 而且佢吸收速度極快!搽完之後十幾秒,雙手就已經乾爽返,可以即刻玩手機或者打字,唔會留低一個個油印 如果係對於返工要成日用電腦嘅 OL 嚟講,呢點好加分 保濕力方面,佢屬於中等偏上 如果你對手係乾到裂開嗰種沙漠肌,可能未必夠力,要補搽多幾次;但作為日常保養、預防倒刺,佢絕對夠做。佢個缺點可能係金屬管身設計,用到最後會有啲難擠,同埋如果個蓋扭唔緊,放手袋容易壓扁漏出嚟。 滋潤度: ⭐️⭐️⭐️ 清爽度: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 味道: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (超推介 Green Rose!) 推薦度: ⭐️⭐️⭐️⭐️
<看全文>橘子貓好用推薦:此生最愛的護手霜❤️ 一直對Ahava這個以色列國民品牌好有好感,用過面膜、肌底液都好好用。今次巧碰沒有帶手霜外出,便到藥妝店打算選枝手霜隨手用一用,看見Ahava有便攜裝,便它吧! 一試成主顧。Ahava滿足了我對手霜的要求:潤而不笠,即時嫩手,長效滋潤。 手霜在雙手堆勻之中會由cream變成有點稠,像霜狀,再按摩一陣,會再由霜感變得油潤,然後漸漸被皮膚吸收,不會像有層膜在手上。 雙手的乾紋即時撫平,皮膚不覺得乾燥。就算洗手也依然覺得有滋潤感,不會像其他手霜洗手後就需要補塗。 小小一枝,膚感好又有效,我幾天就塗完了。於是我網購了正裝,嘗試了同系列另一款味道:柑橘雪松。雖然同是死海礦物手霜,但這個味道的質地更偏慕絲狀,更易吸收,相對滋潤感持久度低一點。感覺更適合夏天。 兩款味道我都喜歡,mini size是原味,青梅檀香,聞起來先是梅果味,有一點點脂粉香,後調是木質味,持香比較久;正裝是柑橘雪松,有一點柑橘果肉味,然後淡淡的中性木香,基本上不留香。 不多說了,我要去再回購原味的正裝,現在天氣用剛剛好。又購入了其他味道的手霜,幾款試下來,原味是最滋潤的,其款香味的質地更light,手、身體
<看全文>皮皮爱马桶好用推薦:这个护手霜是老公当时去以色列旅游带回来给我用的,我本身双手有湿疹,这个上手不粘腻,一会儿就干了,而且洗手也不会有什么滑溜溜的感觉,用了一段时间后我湿疹的情况反而有所好转,真的非常宝藏的一款护手霜
<看全文>TsuenMa好用推薦:🙏🏾論對粉底嘅要求、重視點 ✅持久度高、吾容易起斑駁/卡紋/浮粉 ✅產品輕薄唔厚重、易推 加分位✨ ✅有埋護膚成份,化妝同時護膚 Make up forever一向有好大眾化嘅選擇,Target客群由歐美白皮膚,到南美健康膚色都cover到。我呢款係R 208,一般亞洲黃皮膚都可以用得到。 ⚠️注意點: 👉🏾要分區逐步上妝,唔能夠上晒粉底喺面度再慢慢逐一拍開,因為佢乾嘅速度都好快,拍完左邊面、去返右邊面,就可能拍唔郁lu。 ⚠️輕遮瑕度 👉🏾佢遮瑕疵嘅能力唔算高,所以如果塊面多瑕疵嘅話,就未必做到好似品牌介紹嘅絲滑妝感。 ❤️油水平衡方面做得唔錯,上完面唔會覺得太笠,應該係混合性油肌/油肌嘅人都適合使用。 🫶🏾總括而言,第一支好唔錯嘅粉底液,效果同佢嘅價錢比較嘅話,可以話佢CP值都算高。
<看全文>Sakura醬好用推薦:MUF熬夜粉底 化妝品真係人類最偉大發明之一 MAKE UP FOR EVER嘅Reboot 熬夜粉底真係一個超級無敵好用嘅粉底啊! 雖然買返嚟嗰陣心入面有啲忐忑,因為好多人話好雞肋冇遮瑕力又浮粉又甩妝塗咗等於冇塗等等等等…BUT!呢個粉底真係拯救熬夜冇光疲倦肌嘅神器啊! 我買嘅色號係Y218,話係適合黃白皮,但其實有少少偏粉調,不過上臉唔會發灰,南方冬天12~18度嘅乾燥天氣同濕凍氣候都頂得住,但估計夏天爆汗嘅時候就唔係好襟🤣 但而家嘅天氣就好啱,又薄又唔卡粉,遮瑕度唔算高,勝在佢嘅“reboot”重生喚醒嘅光感~帶妝全日都冇脫妝,真係好自然嘅妝感~
<看全文>Poyobb好用推薦:鑽光粉底液樽身好有貴婦品牌嘅設計design。金色配深藍色,質地好grand。 質地好薄,延展性高,用粉底掃容易拖開。 我落一泵半粉底液用M.A.C平頭掃,拖出黎超薄,保濕度依然足夠。只用Cpb 啞光base打底,皮膚都唔會乾燥。 同網上流傳嘅一樣,妝感就如媽生皮膚,好似第二層皮膚一樣😍非常透薄,散發住底層自身光澤 冇乜遮瑕度,持久度一般。我(混合皮,少少痘印)用@cosme買既Chacott Matt 有顏色loose powder定妝先keep到4-5hrs。 如想keep返咁底妝透過質感,唔建議用有色loose powder,會令到個妝粗糙咗,曬咗咁靚既底妝。建議用返類似muf 較為輕身/透明loose powder,或者淨係噴setting spray😊 天生冇瑕疵既膚質,乾肌至中性肌啱用鑽光版。 夏天我會試埋啞光版。
<看全文>Kelvin好用推薦:CPB鑽光透薄修護粉底液 其實我比較少用粉底液,平時搽有色防曬/底霜就會出街。依支係我少有肯keep住用嘅粉底液,因為用完皮膚好似BB肌🥚 我膚色偏白淨用的是010色。雖然佢叫鑽光粉底液,但我感覺係微光澤感。質地十分透薄,而且流動性強。我通常用1泵半至兩泵就已經可以搽晒全面。冬天嚟講,我的皮膚都比較乾燥,但保濕度都還好,另有SPF25 PA++中等防曬度😎 用咗大半支感覺無乜遮瑕力,臉上無瑕疵既人會岩用啲,真係好似第二層肌膚一樣。上完妝成個感覺都好完美,感覺係出咗成日街,個妝都冇乜點甩🤣
<看全文>cheng2001好用推薦:Fit for 敏感肌❤️上臉出乎意料地舒服和非常輕盈! 之前一直都有見到DR.WU玻尿酸精華,價錢親民但見評論…所以無試過,今次咁岩屋企有支DR.WU修護精華油出現左就一於試試佢🤣 我臉部屬於敏感易紅,容易乾燥變濕疹,自己都有用過角鯊成分既精華油,但用後感就係油黏,自己亦好怕,因為皮膚一油就容易發癢不舒服… 自己用法:水狀精華>DR.WU精華油>Cream 而且神奇在於這款用在臉部也很輕盈,不會黏笠,睡覺完全不用怕沾頭髮。 而且這款精華油除了吸收得快,用後皮膚亦有舒緩作用,完全不癢,摸上臉又覺得滑左好多,聞起來也有草本的香味(?)
<看全文>natanatalie好用推薦:大愛的急救修護精華❤️ 好滋潤嘅精華,一啲都唔刺激,性質好溫和,質地非常輕盈易推,唔會對肌膚造成負擔!🫶🏻 一搽上面,就感覺到直接俾到肌膚好強嘅保濕力,冬天最中意用佢。台灣買平過香港好多,台灣旅行必買!🤗
<看全文>A&R好用推薦:AHC黃金面膜,一拎起上手好似有啲重量,因為有三層,最抵貼皮膚嗰層係平時絲滑嘅面膜,中間有一層此純粹係吸收多啲精華,第三層即係最表面嗰層係金箔面膜,防止精華流失。其實作用不大,不過係有啲噱頭,敷上面屋企人見到都會覺得好好笑,面膜嘅保濕效果都幾好,敷完面皮膚似係美白咗少少,毛孔都有收細一點,有些少緊致的感覺。敷完面膜之後一個鐘好似又打回原形。
<看全文>維他他好用推薦:AHC呢隻premium mask真係金色架喎,面膜分上下兩部分,我痴完下面再痴上面,佢一開有3層,我有一下傻傻分不清究竟要敷邊張haha,呢隻mask 保濕力好強,敷完18分鐘仲有好多精華係面到,我會按摩等佢吸收得好d,敷完真係好舒服,皮膚飲飽哂水,滿足! (Ps, 佢仲有銀色的,係lifting, 但呢到冇得寫😛)
<看全文>ying好用推薦:✨ KANEBO 補濕亮澤嫩膚水 去角質 + 保濕 二合一 200ml / HK$330 「用完塊面滑咗,但又唔會乾。最正係化妝品吸收好咗。」 ✅ 最鍾意佢「擦得」 呢支唔係就咁拍上面, 係要用化妝棉 擦。 擦完之後,化妝棉上面會見到少少黃黃地嘅嘢(老廢角質)。 塊面即時滑咗,但又唔會乾。 ✅ 保濕力合格 擦完唔會繃緊, 有基本嘅水潤感。 乾肌用完要再加保濕精華, 混合肌/油肌單用都ok。 ✅ 後續護膚品吸收好咗 呢個係驚喜。 擦完之後再上精華/面霜, 明顯 feel 到吸收快咗、入咗。 唔會淨係「浮喺面」。 ✅ 一物多用 除咗擦面, 仲可以擦手㬹、膝頭、腳踭。 粗糙嘅位用完會滑咗。 ✅ 妝前用:底妝貼咗 化妝前輕輕擦一次, 帶走多餘角質同油分, 上粉底會貼好多, 唔會卡粉。 ⚠️ 注意:有酒精 成份入面有酒精, 對酒精敏感嘅人要留意。 如果皮膚好薄/易紅, 建議先試咗先,唔好日日用。 KANEBO 補濕亮澤嫩膚水,係一支「擦得」嘅保濕水。用完塊面滑咗,化妝品吸收好咗,妝都貼啲。有酒精,敏感肌要試咗先。混合肌/油肌會好啱用,乾肌用完要再加保濕。 #KANEBO #補濕亮
<看全文>kykyky好用推薦:一直都知Kanebo 係日本熱賣產品,但香港宣傳太小,所以比較小人使用。 今次入手,係想搵一款有修護成份,亦可去角質既化妝水。呢款補濕亮澤嫩膚水,質地清爽,上臉後會有濕潤感,每日早晚都會用化妝棉抹上臉,同時微微帶走角質層,用咗一段時間,膚質提亮咗,光澤度亦提升。 唯一缺點係香港太小購買點。
<看全文>布吶吶好用推薦:今次同大家試吓呢支風超大嘅 Estee Lauder持久水凝亮澤修護粉底液,聽個名都知佢野心好大啦——又要持久、又要水凝、又要亮澤、又要修護!係咪真係咁神奇?等我話你知~ ✨ 第一印象:包裝高級,泵頭好評! 支嘢拎上手幾有份量,玻璃瓶+金蓋,擺上妝枱都覺得自己好似貴婦。最正係有個泵頭!衛生又易控制份量,唔會一時失手倒到成手都係~加分! 💦 質地:果然「水凝」無呃人! 擠出嚟係流動性幾強嘅乳液狀,推開好似絲綢咁滑溜~一掂到皮膚就覺得「咦?幾水潤喎!」完全唔厚身,無嗰種「戴面具」嘅感覺。乾肌姊妹應該會鍾意! 🧏♀️ 上妝效果:自帶「溫柔光環」 上完一層,個膚質即刻升levellll~ 唔係啞光,唔係油光,係種好自然嘅「皮膚自己透出嚟」嘅光澤感!好似飲飽水咁,睇落精神咗,但又唔會變「燈塔」~ 遮瑕度中等,淺色雀斑、暗沉可以修到七八成,如果嚴重瑕疵可能要加少少concealer。 ⏰ 持久度:朝九晚六無甩色? 我朝早化好妝,無用primer、無set碎粉(專登測試!),到中午T位有少少出油,但唔係溶妝嗰種,反而變咗「奶油肌」feel~ 到下晝4點幾,光澤感依然keep到,只係鼻翼
<看全文>tangym0704好用推薦:一直用開 Estee Lauder Futurist 持久水凝亮澤修護粉底 SPF20,質地水潤好推,1N1 色號啱晒我亞洲黃調肌,遮輕微紅腫暗沉都自然。秋冬冷乾天氣特別岩,保濕力 OK,香港上班潮濕環境都頂得住。 持久度嚟講,朝早化好妝,無 primer 無碎粉,中午 T 字位微油但變奶油肌 feel,下晝 4 點光澤仲有,鼻翼稍 小小卡粉,日常約會夠用。差唔多日日用都無敏感無痘痘,同埋卸妝後皮膚唔乾。 岩曬乾肌同混合肌用~
<看全文>ying好用推薦:🐝 GUERLAIN 殿級蜂皇復原蜜精華 以油護膚・其實真係好爽 熱天都用得 ✅ 以油護膚・好爽 以前聽到「油」字會驚, 怕笠、怕出粒粒、怕黐立立。 但呢支復原蜜完全唔係嗰回事。 用完之後,皮膚係飲飽水、有光澤嘅感覺, 係一種「皮膚好爽」嘅感覺。 ✅ 熱天都用得 呢個係重點! 好多精華油冬天用ok, 但一到夏天就太潤、太笠。 呢支復原蜜質地輕潤, 熱天用都唔會覺得油膩。 全年都用得。 ✅ 質地:輕潤・易吸收 似油但又唔係好油嗰種, 流動性好高,好易推開。 上臉之後好快吸收, 唔會黐立立,唔會覺得「有嘢喺面」。 ✅ 改善細紋・彈潤光澤 用咗一段時間, 皮膚冇咁乾,細紋淡咗少少, 而且有自然光澤,望落精神好多。 ✅ 妝前用・底妝更貼 妝前用幾滴, 粉底會更貼、更持久。 唔會卡粉,唔會浮粉。 🌟 我嘅總結 GUERLAIN 殿級蜂皇復原蜜精華 以油護膚・好爽 ✨ 熱天都用得 ☀️ 輕潤質地・快吸收 💧 以前聽到「油」會驚, 但呢支復原蜜完全唔係嗰回事。 用完之後皮膚係飲飽水、有光澤嘅感覺, 係一種「皮膚好爽」嘅感覺。 熱天用都唔會覺得油膩, 全年都用得。 細紋淡咗,
<看全文>natanatalie好用推薦:年紀漸大,肌膚出現一啲初衰老嘅問題,例如鬆弛同暗黃,開始會想用一啲貴婦級護膚品,加強功效。今次就試左呢款新出嘅活肌蜜!🥰 首先講一講價錢,價錢一啲都唔親民,不過功效又真係幾顯著,所謂一分錢一分貨,用左好嘅相信大家都願意負出多少少買佢!🤪 質地嚟講,佢比我想像中流質,你見我擠喺手都流動性好強,感覺佢係一半油一半水嘅狀態,搽上面感覺好舒服,唔會有香料味,亦感覺到好快吸收,唔會黐立立。❤️ 用完第二朝其實就會見到即時效果都幾明顯,肌膚明顯變得飽滿同更有光澤,正正啱我呢種出現初衰老問題嘅人。而用完佢再上妝係真係會貼好多,就算化左妝都無咁易脫妝,證明佢嘅保濕同滋潤功效係好好,但又唔會令肌膚負擔好重,呢一點令我幾surprised!😎 總括來說,我覺得呢一款係一隻輕盈但又可以幫助對抗初衰老嘅護膚品,係物有所值,值得入手!😍
<看全文>Fng好用推薦:Burt's Bees呢支經典蜜蠟潤唇膏(原味)喺網上一直好多人推,親試後覺得性價比確實高~ ✨質地與滋潤度: 偏硬身嘅蠟質膏體,塗上嘴有少少「實感」,唔會過軟易斷。滋潤度屬於中等偏輕爽,唔會好似搽咗層厚油咁黐立立,夏天用完全冇負擔!對於怕悶嘅人來講,佢提供到基本滋潤但又保持透氣感,特別適合日間使用。 ✨成分與溫和度: 主打天然蜜蠟、薄荷醇同維他命E,成分簡單溫和。塗上後有微微薄荷涼感,好舒緩~但如果你對薄荷敏感就要避開!網上好多用家都讚佢唔會引起唇炎或敏感,係穩陣之選。 ✨持久與修護力: 滋潤度大約維持1-2小時就要補搽,始終唔算超長效型。對於極乾爆拆唇,可能唔夠力急救;但日常保濕同妝前打底就足夠。晚間使用的話,建議疊加更滋潤嘅唇膜。 ✨CP 值: 原味版本清爽得來有基本修護力,而且價錢平實(約$40-50),粗用唔肉痛。但極乾唇或冬天就可能要揀更潤嘅款式(如椰子味)。 缺點: 持久度一般,要經常補搽;薄荷涼感唔係個個接受到。 總括:平、靚、正嘅入門潤唇膏! 夏天放喺手袋日常用,清爽又方便!
<看全文>Emma W好用推薦:來到2024年年末,又要想交換禮物的環節。Burt's Bees Beeswax Lip Balm 係消委會都推薦的潤唇膏,絕對係首選之一。而依支潤唇膏,又實用,又係其下的皇牌。能有效滋潤雙唇,長時間保持水潤感,不易乾裂。 成分為100%純天然蜜蠟,蘊含抗氧化劑維他命E、椰子油。其天然成分,就算食左落肚,都唔駛太擔心。 其質地較為厚重,能在唇部形成一層保護膜。但不黏,頭髮也不會經時黐住嘴脣。也可當作唇膜之用。另外,搽時有輕微的薄荷味,讓人感到清新。就算夏天搽時都唔會唔舒服。絕對係送禮首選。 適合肌膚:任何 成效度:4/5 保濕度:4/5 光澤度:3/5
<看全文>Conw好用推薦:covermark粉底已用了十年,每逢需要一整天長時間帶妝,我一定會用covermark粉底。 質感: 霜狀,盒內是固體但觸碰會感到是非常濕潤的霜狀。 延展性很好,少量已可上全面 妝效: 啞光,薄塗一層會有微微光澤,厚塗會較啞緻但未到霧面 中到高遮瑕,可無限堆疊視乎所需遮瑕度 出油後會變奶油肌 4,5小時後會稍稍暗半度左右,剛好會補一補乾粉,問題不大 使用感受: 不建議用掃全面上這粉底,相比其他粉底covermark較[啜]會較難上得均勻。 我通常是用打濕的美妝蛋輕輕印在粉底上取粉,在面頰中印第一下,再以彈壓方式上半臉再取粉再上另外半臉,再取粉上額頭。 薄塗的話取3次粉已足夠,要增加個別地方遮瑕度才需重覆上第二層。兩層的話眼圈已遮掉8成,不需另上遮瑕膏。😍 上完粉用美妝蛋不停印壓全面30秒左右,粉底會[咬]實皮膚,碎粉定妝後,這粉底維持一整天都不是問題。 時間長遮瑕度會降低但不會起白芝麻或一撻撻,補妝亦不會結塊。 色号方面建議靠櫃試試,fr色系個人覺得太粉,選fn色系會較好,日系粉底來說色號不算白,健康膚色也能用。 最重要是不悶痘!❤長時間帶妝都okay 👍
<看全文>Nicole好用推薦:第一次用粉底霜就比咗Covermark,同另一款粉餅silky fit一齊買嘅,都係對乾皮膚好友好嘅底妝產品(*^^*) 之前都上網睇過唔少資料,當時都已經好心動下,去專櫃試嘅時候就馬上愛上依個產品,即刻比錢買咗 色號揀咗FN20,比較自然嘅顏色,中中挺挺唔會好似其他日本牌子咁偏黃 雖然望落去係膏狀,但上到皮膚嘅時候就變到好似液體咁好好推,完全唔會出現一舊舊或者上得唔均勻嘅問題! 用好少就已經足夠上曬成塊面💕 我估一盒用大半年都唔係問題 依款產品本來就比較高遮瑕度,所以本身薄薄地上一層已經可以做到好優秀嘅修飾效果,我臉上面嘅毛瑕丶雀斑什至泛紅嘅地方都已經遮曬,我會係均勻膚色之後再用少少嚟做返重點遮瑕,真係未見過自己皮膚咁好,手機啲美顏相機app全部都Del得😭 上完之後會有少少妝感,但用量控制就好就唔會好厚重或者好似帶咗面具咁(好好好少咁上XD),都幾自然輕薄❤️❤️ 保濕力唔差,就算皮膚乾都值得一試,夏天掃多層碎粉就唔洗怕出油問題 至於敏感皮膚,我用完之後都未見泛紅、痕或者起粒粒 目前比較可惜嘅係比較貴,Refill就5XX,連盒買就$735 但搵到一款啱用嘅粉底,貴少少
<看全文>Fng好用推薦:Dermacept 維C多效修護化妝水|夏日透亮 ✨ 質地同使用感 呢支化妝水清爽似離子水,拍上臉嗰陣吸收速度超快,完全唔會黏笠!淡淡柑橘香味好醒神,朝早用即刻精神晒~ 用完皮膚摸落去滑溜咗,後續搽精華都吸收得快啲! 🌟 修護同透亮效果 主打維他命C衍生物同多重植物萃取,試過連續用一星期,額頭同下巴嘅暗沉真係有改善!最驚喜係鼻翼毛孔睇落細緻咗,就算素顏出街都冇以前咁尷尬~ 不過要達到明顯美白效果,可能要堅持用多幾支先得! ⚠️ 注意事項 · 記住要日頭用就要加防曬,否則維C會見光死 · 開封後要放陰涼處,避免成分氧化失效 · 如果皮膚極度敏感,建議先試耳背位置 🆚 同級產品比較 · VS Melano CC美容液:Melano更濃稠針對斑點;Dermacept全面調理膚質 · VS Hada Labo白潤水:白潤水溫和保濕;Dermacept透亮效果更明顯 · VS Some By Mi果酸水:果酸水主打煥膚;Dermacept溫和修護 💡 使用小貼士 1. 化妝棉輕拍:倒$2銀分量,由內向外輕輕拍打 2. 重點濕敷:用化妝棉局部敷暗沉位3分鐘 3. 冰鎮用法:放雪櫃
<看全文>ChingLam好用推薦:含維c成份,主打美白嘅化妝水 我只係晚上嘅時候搽,但依支就快用完 我嘅感覺不大,唔覺得有明顯白左🫠 所以我都係夜晚用嚟當滋潤嘅水搽完就算
<看全文>Kakar好用推薦:佢既質地比較滋潤,同埋無特別既香氣,唔擔心佢有對皮膚唔好既香料,完全唔會加重皮膚既負擔。 呢排天氣乾燥,塊面一有少少敏感,我就會用呢支cream,厚搽過夜,第二日就會無事,唔再紅。不過呢支cream 我唔會全面搽,因為面部有局部出油的問題。如果搽一d太滋潤既cream,有機會會有暗粒或者焗瘡,所以我只會用起乾燥皮膚既位置。 總括黎講,呢支cream 用係敏感或者乾燥肌,係非常有效,十分推薦。
<看全文>Miu Lai好用推薦:開始進入秋冬季節,皮膚變得更敏感,容易泛紅又變得乾燥,今次推介Physiogel 抗敏紓緩乳霜(面部系列),為敏感及乾燥皮膚打打氣! Physiogel抗敏紓緩乳霜(面部系列)有效改善面部乾燥、敏感及泛紅,強效保濕滋潤,成份不含防腐劑、香料、色素,大朋友小朋友、敏感及濕疹性肌膚都合適! 用後感: 1. 白色乳霜,無香味,質地輕盈,容易推開,有助肌膚吸收,有即時滋潤乾燥肌膚的效果。 2. 持續使用有效舒緩泛紅及乾燥。 3. 補濕效果很好,修復肌膚鎖水屏障。 醫學美容品牌,信心保證,值得推薦!
<看全文>
















