P_choi豐盈泡沫潔面乳 心得評價
本身自己是混合肌膚但容易泛紅及偏油性,之前曾經在Donki 及 Aeon購入過幾次,泡沫感覺非常輕盈,不論冬天還是夏天使用,感覺都不會緊繃,使用後感覺都保持清爽,而且價錢亦非常便宜,性價比甚高。 

P_choi其他心得11篇5
非常感謝@Cosme 抽中我試用Shiseido的養膚修護精華蜜粉-光感透亮,本身係混合油性+敏感肌,平時通常只係簡單化妝,喺夏天通常...
養膚修護精華蜜粉 SHISEIDO 資生堂
3 天前 發表0
L
o
a
d
i
n
g
.
.
.




