maylam雅思臻顏恆白保濕乳液 心得評價
第一次用呢個牌子嘅護膚品
BA教我「先乳後水」嘅用法
即係先上乳液再上化妝水
同埋上乳液都要用佢哋嘅化妝棉上
好巔覆我對護膚嘅認知
上嘅時候覺得呢個乳液用量好大
好驚而家咁熱嘅天氣會好痴笠笠
但係估唔到佢都幾好吸收
所以用完塊面好柔軟
唔會好唔舒服
BA教我「先乳後水」嘅用法
即係先上乳液再上化妝水
同埋上乳液都要用佢哋嘅化妝棉上
好巔覆我對護膚嘅認知
上嘅時候覺得呢個乳液用量好大
好驚而家咁熱嘅天氣會好痴笠笠
但係估唔到佢都幾好吸收
所以用完塊面好柔軟
唔會好唔舒服
maylam其他心得385篇L
o
a
d
i
n
g
.
.
.





