Poyobb胭脂掃 心得評價
之前買過一支大嘅碎粉定妝掃,感覺質素唔錯,然後買多支中size嘅胭脂多用途。
今次買呢個化妝掃都係纖維毛質,雖然係纖維膜,但係上面都唔會好吉面。佢好方便,掃頭唔會過大或者過少,除咗胭脂之外,我比較鍾意用來上碎粉,rosy rosa 真心唔差,性價比高💕
今次買呢個化妝掃都係纖維毛質,雖然係纖維膜,但係上面都唔會好吉面。佢好方便,掃頭唔會過大或者過少,除咗胭脂之外,我比較鍾意用來上碎粉,rosy rosa 真心唔差,性價比高💕
Poyobb其他心得133篇L
o
a
d
i
n
g
.
.
.






