Wuxx維他命營養底霜 心得評價
好辛苦咁用完佢枝精華之後終於要再次回歸翻底霜嘅懷抱~
我諗皇牌就係皇牌,真係唔係亂出新嘢就可以取代到佢嘅地位~
好多人話feel唔到佢有咩特別,
如果你問我佢勁嘅位,
我會話佢可以令所有難用嘅粉底都變得好用左。
好多時買新粉底翻黎,
頭幾日都覺得買到神器好開心,
之後個幾日就會覺得粉底好似變左質,
甚至乎會怪氧化左。
其實就算晚晚訓得好/差唔多,
皮膚都會有好多因素令到訓醒有變化。
偶爾訓醒會臉乾,毛孔粗大左,容易卡粉,
都可以用佢黎助攻一下~
擦上臉用手摸雖然會有輕微嘅黏膩感,
但同唔透氣/皮膚悶住感覺唔一樣。
係個種皮膚灌滿保濕之後上左陣保護膜嘅感覺。
正係依個質地嘅關係,
可以同底妝好好咁融合埋一齊,
上完嘅底妝會更貼膚。
無搽嘅時候肌膚紋理相對明顯,比較有顆粒感
搽完面霜皮膚會有種澎彈感,毛孔都隱形哂!
當然無可能100%無毛孔,但成個妝感真係會好好多~
個人覺得因為好保濕,所以會更適合乾肌同混合肌。
我諗皇牌就係皇牌,真係唔係亂出新嘢就可以取代到佢嘅地位~
好多人話feel唔到佢有咩特別,
如果你問我佢勁嘅位,
我會話佢可以令所有難用嘅粉底都變得好用左。
好多時買新粉底翻黎,
頭幾日都覺得買到神器好開心,
之後個幾日就會覺得粉底好似變左質,
甚至乎會怪氧化左。
其實就算晚晚訓得好/差唔多,
皮膚都會有好多因素令到訓醒有變化。
偶爾訓醒會臉乾,毛孔粗大左,容易卡粉,
都可以用佢黎助攻一下~
擦上臉用手摸雖然會有輕微嘅黏膩感,
但同唔透氣/皮膚悶住感覺唔一樣。
係個種皮膚灌滿保濕之後上左陣保護膜嘅感覺。
正係依個質地嘅關係,
可以同底妝好好咁融合埋一齊,
上完嘅底妝會更貼膚。
無搽嘅時候肌膚紋理相對明顯,比較有顆粒感
搽完面霜皮膚會有種澎彈感,毛孔都隱形哂!
當然無可能100%無毛孔,但成個妝感真係會好好多~
個人覺得因為好保濕,所以會更適合乾肌同混合肌。
Wuxx其他心得78篇5
偏乾肌夏天尋找霧面粉底液之旅-3 話說每次上網搵粉底Double Wear一定會上榜, 但佢個種極高遮瑕同超持妝真係會嚇怕我偏乾肌,...
Double Wear輕透無瑕持久粉底ESTEE LAUDER
2026.05.19 發表0
L
o
a
d
i
n
g
.
.
.




