Chloeincosme蜂膠保濕導入噴霧 心得評價
作為乾肌,對蜂膠類既野好難抗拒。前排見就特價購入左CNP Laboratory呢枝蜂膠保濕導入噴霧~ (聽講係韓國某D榜單長期化妝水噴霧第一名)
第一次用對佢頗有好感,因為佢噴頭做得好好,噴出唔會係水珠,而係「霧」既感覺,呢樣嘢贏咗好多保濕噴霧!跟佢簡介用係妝容上,的確唔會令個妝花晒(試過返工噴La roche-posay枝保濕噴霧,噴幾下好似黑雨行左出街咁😑😂
以下係對比圖:
第一張係噴完CNP, 噴兩秒,出黎既份量唔會過多,冇大水珠。
第二張係入左冷宮既La Roche-Posay,有明顯水珠😂份量難控制,做唔到可以係「office 除時為個妝保濕」既效果🥲
覺得大部分既化妝水噴霧/ setting spray都要學下佢個噴頭😂至於保濕,我只可以講CNP叫做「好過冇」,對於乾肌黎講夜晚唔可以單用佢,不過人地個名叫導入,又唔可以要求佢有好高保濕度,只係未必適合我膚況,呢到扣左分。(不過對比另外幾枝出名似水既保濕噴霧eg Avene/ La Roche-posay, 呢枝係潤d既😂,會有層野留係皮膚)可能係我唔岩用無油既保濕噴霧?
最後佢有陣淡淡既香料味,對香料敏感既可以查吓個成份表先至買🧐
我暫時唔會考慮回購,除非我發掘到佢其他好用用法?(例如試吓化妝之前噴下個海綿?)
Chloeincosme其他心得202篇L
o
a
d
i
n
g
.
.
.





