peg蓬蓬粉 心得評價
因為我本身有瀏海,所以一到夏天啲瀏海就會變咗Barcode咁樣一條條,我本身都有用開嗰啲乾髮噴霧 ,雖然佢宜家有出細支裝 ,但係一 噴起上嚟都會引人注意😂😂同埋好大浸味,又有用過一啲碎粉直接拍落個頭度,但係始終佢個粉撲都唔係for頭髮,所以啲粉好易一嚿嚿 ,呢個 蓬鬆粉就啱啱好,又冇咩香味 ,出粉份量又易控制,最重要係佢嗰個頭可以輕輕咁揩落啲瀏海都啱啱好 ,細細舊方便帶出街 。
peg其他心得35篇5
雖然係霧面控油,但唔會令到塊面好平、好死板,反而係會透出一種好高級、好似原生肌膚咁嘅光澤,成個妝感好乾淨、好精緻。 遮瑕力方面,佢嘅...
恆時輕透霧光粉底液YSL BEAUTÉ
2026.04.04 發表0
L
o
a
d
i
n
g
.
.
.



