Wuxx防脫髮洗髮露 心得評價
首先好開心成為Cosme第10屆美狀元!!!
估唔到寫下寫下原來就寫咗咁多篇,
嚟緊我會繼續寫多啲好評/差評 俾大家參考🤪
今次寫呢個牌子係我第一次接觸,
我收到嘅獎品其中之一係依個品牌嘅洗頭水。
收到嘅時候我第一時間就係打開聞下佢咩味,
因為比起沖涼液,洗頭水味last嘅時間耐好多,
一唔岩聞就要忍好耐hahaaa
不過佢好好聞!係好天然嘅香味!不過我無深究係咩調香~
依隻洗頭水係透明Gel狀嘅,
我中長厚髮,平時洗頭水用量大概2泵,
可能Gel狀所以難起泡啲?
依隻洗頭水我要用到差唔多4泵先夠。
而我最記得係沖水嘅時候,
我甩頭髮嘅量少左一半有多!
我以為係咁岩當日甩少左頭髮,
到寫評價先知原來依枝係防脫髮洗髮露,
果然產品如其名,完全反映到功效!
另外用完第二日訓醒頭髮都無打kick嘅問題出現,
真係好多謝Cosme令我發現新世界!!
唯一缺點係佢唔係泵頭而係要自己倒,
一唔小心就會倒多左出黎,有啲心痛🥹
**透明gel狀嘅洗髮露~伴隨住舒服嘅淡香~~
估唔到寫下寫下原來就寫咗咁多篇,
嚟緊我會繼續寫多啲好評/差評 俾大家參考🤪
今次寫呢個牌子係我第一次接觸,
我收到嘅獎品其中之一係依個品牌嘅洗頭水。
收到嘅時候我第一時間就係打開聞下佢咩味,
因為比起沖涼液,洗頭水味last嘅時間耐好多,
一唔岩聞就要忍好耐hahaaa
不過佢好好聞!係好天然嘅香味!不過我無深究係咩調香~
依隻洗頭水係透明Gel狀嘅,
我中長厚髮,平時洗頭水用量大概2泵,
可能Gel狀所以難起泡啲?
依隻洗頭水我要用到差唔多4泵先夠。
而我最記得係沖水嘅時候,
我甩頭髮嘅量少左一半有多!
我以為係咁岩當日甩少左頭髮,
到寫評價先知原來依枝係防脫髮洗髮露,
果然產品如其名,完全反映到功效!
另外用完第二日訓醒頭髮都無打kick嘅問題出現,
真係好多謝Cosme令我發現新世界!!
唯一缺點係佢唔係泵頭而係要自己倒,
一唔小心就會倒多左出黎,有啲心痛🥹
**透明gel狀嘅洗髮露~伴隨住舒服嘅淡香~~
Wuxx其他心得78篇L
o
a
d
i
n
g
.
.
.





