YY去油抗瑕疵白泥潔膚露 心得評價
今次用嘅係cerave 嘅去油抗瑕疵白泥潔膚露!(* ᴗ͈ˬᴗ͈)”
作混合油肌,一出完街T字位就會好油,平時個鼻又會摸到好厚嘅角質
用完佢之後有感滑左~
試過皮膚無敏感OK! 無香味~
但係推開個陣會有啲杰身(´இдஇ`)
洗完臉唔會覺得好乾燥,但個人覺得會比較岩夏天用多啲,唔知冬天用會唔會比乾,難上妝!
作混合油肌,一出完街T字位就會好油,平時個鼻又會摸到好厚嘅角質
用完佢之後有感滑左~
試過皮膚無敏感OK! 無香味~
但係推開個陣會有啲杰身(´இдஇ`)
洗完臉唔會覺得好乾燥,但個人覺得會比較岩夏天用多啲,唔知冬天用會唔會比乾,難上妝!
L
o
a
d
i
n
g
.
.
.









