bibikiu美肌護膚蜜粉餅 心得評價
多謝 @cosme 邀請試用。我有用開 Ettusais嘅碎粉。今次收到蜜粉餅試用發現粉餅一様出眾又方便㩦帶。 呢個粉餅粉質幼細絲滑,上面貼服沒有粉感。 疊加上去都唔會覺得厚重。保濕做得很好到咗夜晚都唔會覺得被抽乾。柔焦效果比較自然可以保留到少許自然光澤而且妝效持久。 我發現佢越夜冇甩妝之餘個妝效好似越靚。
剛上完cushion
柔焦效果(但有少少生硬)
夜晚回家後毛孔唔見曬(好似俾D粉溶合填平咗)
我個人唔係油肌所以對控油效果唔係好識分。但佢保濕效果就非常好。持妝度亦十分之後一早到晚都冇必要補妝。
剛上完cushion

柔焦效果(但有少少生硬)

夜晚回家後毛孔唔見曬(好似俾D粉溶合填平咗)
我個人唔係油肌所以對控油效果唔係好識分。但佢保濕效果就非常好。持妝度亦十分之後一早到晚都冇必要補妝。
bibikiu其他心得17篇7
多謝 @cosme 邀請試用。我有用開 Ettusais嘅碎粉。今次收到蜜粉餅試用發現粉餅一様出眾又方便㩦帶。 呢個粉餅粉質幼細絲滑,...
美肌護膚蜜粉餅ettusais
2025.08.18 發表0
5
首先多謝 @cosme 送來試用機會。收到眼線液顏色 04 Butter brown. 其實我好少用眼線液⋯⋯就算用的時候都唔敢用黑色...
極幼持色眼線液ettusais
2025.08.18 發表0
L
o
a
d
i
n
g
.
.
.



