Wuxx絲絨霧光胭脂唇膏 心得評價
其實早係液狀胭脂出世之前我都係用唇膏黎代替,
一黎唔會同唇色唔夾,
二黎因為我手殘,成日都拿捏唔好個量,
一重手左就翻唔到轉頭,除非落妝砍掉重練,
所以當胭脂膏/胭脂液出左我係10萬個感恩!
我覺得膏/液狀胭脂好嘅點係就算重手左,
因為係相容性質,所以用翻粉底遮翻中和翻就可以,
相比起粉狀係易控制好多!
推薦新手化妝朋友使用~~
**顯色度可疊加,用量易控制!
一黎唔會同唇色唔夾,
二黎因為我手殘,成日都拿捏唔好個量,
一重手左就翻唔到轉頭,除非落妝砍掉重練,
所以當胭脂膏/胭脂液出左我係10萬個感恩!
我覺得膏/液狀胭脂好嘅點係就算重手左,
因為係相容性質,所以用翻粉底遮翻中和翻就可以,
相比起粉狀係易控制好多!
推薦新手化妝朋友使用~~
**顯色度可疊加,用量易控制!
Wuxx其他心得78篇



