Wuxx極致零瑕光粉餅 心得評價
首先好開心成為Cosme第10屆美狀元!!!
估唔到寫下寫下原來就寫咗咁多篇,
嚟緊我會繼續寫多啲好評/差評俾大家參考🤪
我收到嘅獎品其中之一係依盒粉餅,
因為已經自購使用過,所以順便補番使用評價~
購買呢盒粉餅嗰日嘅溫度我記得係非常炎熱,
而好不幸地我個妝係溶到七彩,
所以我就去咗藥妝店入手咗呢個粉餅,
仲即時落左妝再用佢嚟上妝 ,
不過呢。。。效果就唔太理想🥲
首先佢嘅顏色有啲奇怪,
佢最白嘅色度再下一度就已經變咗黃色 ,
係傳統日系妝都會有嘅通病。
但佢嘅粉質係好幼細嘅,
同埋遮瑕遮都中上,但會有粉感。
不過如果你唔係室外用,而係冷氣房用,
依款粉餅就一定唔適合 ,
因為佢都幾快收乾皮膚,
唔洗2個鐘我已經feel到皮膚好繃緊,
仲有白芝麻嘅情況出現,
我諗油肌嘅朋友會適合使用,
乾肌嘅朋友都係乖乖地路過佢好啲。
*粉質係幾幼細嘅,只係略乾
估唔到寫下寫下原來就寫咗咁多篇,
嚟緊我會繼續寫多啲好評/差評俾大家參考🤪
我收到嘅獎品其中之一係依盒粉餅,
因為已經自購使用過,所以順便補番使用評價~
購買呢盒粉餅嗰日嘅溫度我記得係非常炎熱,
而好不幸地我個妝係溶到七彩,
所以我就去咗藥妝店入手咗呢個粉餅,
仲即時落左妝再用佢嚟上妝 ,
不過呢。。。效果就唔太理想🥲
首先佢嘅顏色有啲奇怪,
佢最白嘅色度再下一度就已經變咗黃色 ,
係傳統日系妝都會有嘅通病。
但佢嘅粉質係好幼細嘅,
同埋遮瑕遮都中上,但會有粉感。
不過如果你唔係室外用,而係冷氣房用,
依款粉餅就一定唔適合 ,
因為佢都幾快收乾皮膚,
唔洗2個鐘我已經feel到皮膚好繃緊,
仲有白芝麻嘅情況出現,
我諗油肌嘅朋友會適合使用,
乾肌嘅朋友都係乖乖地路過佢好啲。
*粉質係幾幼細嘅,只係略乾
Wuxx其他心得78篇L
o
a
d
i
n
g
.
.
.





