isabeloclock深層保濕精華 (水繃帶) 心得評價
感謝@cosme 抽中我試用呢款「ATORREGE AD+ 深層保濕精華 (水繃帶)」💝
知道ATORREGE AD+呢個品牌係好適合敏感肌膚,但一直冇用過佢嘅產品,今次終於有機會試用,但結果……卻係非常強差人意。
質地:噴完保濕噴霧後使用保濕精華,係會覺得精華易推,易吸收,後續再上護膚品都冇起擦膠碎
效果:
- 未能做到*即時*舒敏/降紅/止痕癢
- 保濕效果一般
- 未能肉眼可見修復及加強肌膚屏障效果
唯一可以讚嘅就係,佢冇人造香料、冇人造色素,冇難聞氣味,用完亦冇敏感,僅此而已,但我係唔會自費回購,因為完全冇任何肉眼可見嘅改善。
知道ATORREGE AD+呢個品牌係好適合敏感肌膚,但一直冇用過佢嘅產品,今次終於有機會試用,但結果……卻係非常強差人意。
質地:噴完保濕噴霧後使用保濕精華,係會覺得精華易推,易吸收,後續再上護膚品都冇起擦膠碎
效果:
- 未能做到*即時*舒敏/降紅/止痕癢
- 保濕效果一般
- 未能肉眼可見修復及加強肌膚屏障效果
唯一可以讚嘅就係,佢冇人造香料、冇人造色素,冇難聞氣味,用完亦冇敏感,僅此而已,但我係唔會自費回購,因為完全冇任何肉眼可見嘅改善。
isabeloclock其他心得19篇L
o
a
d
i
n
g
.
.
.








