cathy胜肽專研緊緻滋潤面霜 心得評價
好開心 @cosme 可以抽中我試用OLAY胜肽專研緊緻滋潤面霜~ 我本身係乾肌,塊面成日都好繃緊同埋乾燥。而家雖然係秋天,但都好熱,Office冷氣開到好足,屋企又有開冷氣,成日吹住,塊面好乾,唔夠水。同埋25歲後,膠原蛋白真係流失咗好多,而家塊面又乾又冇咩膠原蛋白,所以今次嘅紅金面霜真係啱曬我呢種情況。
OLAY胜肽專研緊緻滋潤面霜有淡淡香味,乳酪質地,但都唔會好厚重,好順滑同容易推開,搽臉後覺得唔會好痴笠笠,都易吸收。到第二朝起身,塊面都仲feel到係潤滑的。之後keep住用咗一段日子,頸紋的確係有淡到的,下顎線明顯咗,皮膚飽滿有彈性。

cathy其他心得26篇L
o
a
d
i
n
g
.
.
.





