Wuxx葡萄籽輕柔磨砂更新霜 (敏感肌) 心得評價
無意中購入左依個產品又出奇地有驚喜所以黎留低一篇分享文章俾15/16嘅朋友~
一直都用開啲粗粒嘅面品磨砂,覺得清潔力強啲好啲😂唔知咩奇怪諗法。
直到有日專櫃姐姐聽到嚇死佢,我先改左依個奇怪嘅思路😂
依隻面部磨砂同我用開嘅細粒左9成,細粒到我完全覺得磨唔到嘢🙎🏻♀️
頭幾次用我仲鬧自己亂信人,硬係覺得以前粗粒好用啲。
直到有次起身化妝無意發現皮膚好似一日之間毛孔收細到見唔到咁濟,我不斷諗我究竟做過啲咩,
終於俾我搵到係因為依枝嘢!
佢雖然細細粒,但佢係磨緊清潔緊嘅同時裏面嘅成份好似同步幫我急救緊咁,
成件事真係好amazing!!依個無心之購真係好surprise😂
*真係細粒到用放大鏡先睇到*
一直都用開啲粗粒嘅面品磨砂,覺得清潔力強啲好啲😂唔知咩奇怪諗法。
直到有日專櫃姐姐聽到嚇死佢,我先改左依個奇怪嘅思路😂
依隻面部磨砂同我用開嘅細粒左9成,細粒到我完全覺得磨唔到嘢🙎🏻♀️
頭幾次用我仲鬧自己亂信人,硬係覺得以前粗粒好用啲。
直到有次起身化妝無意發現皮膚好似一日之間毛孔收細到見唔到咁濟,我不斷諗我究竟做過啲咩,
終於俾我搵到係因為依枝嘢!
佢雖然細細粒,但佢係磨緊清潔緊嘅同時裏面嘅成份好似同步幫我急救緊咁,
成件事真係好amazing!!依個無心之購真係好surprise😂
*真係細粒到用放大鏡先睇到*
Wuxx其他心得78篇L
o
a
d
i
n
g
.
.
.




