嘩!呢支杏桃色底霜係咪偷咗打燈佬返屋企?用後感:成塊面飽滿晒! 喂,我真係要同大家懺悔!我以前成日覺得「妝前底霜啫,是但啦」,求其搽防曬就算。點知前排路過專櫃,試咗呢支 ELIXIR 杏桃色,一試……中咗!即刻乖乖磅水! 首先講下我塊面嘅狀況: 我呢啲殘廢打工仔,朝早趕時間,最憎層層疊咁搽嘢。好彩呢支嘢集合咗 防曬(SPF50+ PA++++)+ 提亮 + 保濕 三大功能,真係懶人恩物!而且我面頰偏乾,T字位又少少黃,啱晒呢支杏桃色嚟執一執。 質地:輕過棉花糖,滑過豆腐花! 唧出嚟係好柔和嘅杏桃色,帶有非常非常幼細嘅珠光(唔係閃粉嗰隻,係好似皮膚入面透出嚟嗰種光)。一推開……咦?好似融咗入皮膚咁!質地好水潤,但又唔會油淋淋,感覺似搽緊保濕精華多過防曬。 最正係佢有 膠原蛋白成份,搽完嗰下,塊面即刻脹卜卜,好似啱啱敷完面膜咁軟腍腍。之前我鼻翼兩邊成日暗沉,搽完佢即刻 自然提亮咗成個色階,唔係死白嗰隻,而係粉粉嫩嫩嘅好氣色,直頭好似瞓足10個鐘咁(騙人的,我明明只瞓咗5個鐘)。 上粉底嗰下先係戲肉! 平時我上粉底,冬天成日卡粉卡到喊。但用完呢支打底,粉底係 「跣」 住去,貼到呢
看全文>>