TSUBAKI 好用推薦產品
TSUBAKI 洗髮 推薦產品一覽 23 件
Zelooo好用推薦:這個系列的金色和紅色都十分好用,味道是淡淡花香,不會過份濃郁,尤其適合秋冬比較乾燥的天氣,清潔力也足夠,洗完頭髮會順滑,再配上同牌子護髮素更加好用。
<看全文>sammiimelda好用推薦:呢個牌子嘅洗髮同埋護髮已經回購咗無限次~ 我自己覺得CP值 10分高 無論係紅色定係金色,我都覺得頭髮係有保濕同埋修護嘅感覺 價錢又係適中 會繼續使用👍🏼
<看全文>Kura好用推薦:呢款洗髮水我係買咗成set黎用,用完頭髮變得好柔順,容易打理易梳順,頭髮都變得好蓬鬆,味道都好好聞,加好少水都可以起到好綿密嘅泡泡,易過水,用完一日頭髮都唔會覺得油,值得再回購嘅洗頭水 #洗髮水 @cosme
<看全文>Giselle 好用推薦:Taubaki 山茶花極致水潤亮澤洗髮露 *:.*.:*:。∞︎。:*:.*.:*:。∞︎。:*:.*.:* :。∞︎。:*:.*.:* 好耐之前購入過⸜( ´ ꒳ ` )⸝♡︎雖然佢係主打水潤亮澤,但用完後我嘅乾性頭髮唔會變得有水潤咗( ・᷄-・᷅ )最多只係變滑咗少少(✿︎´ ꒳ ` )♡︎不過佢嘅清潔力唔算係特別好,有時候有種過水後洗唔乾淨嘅奇怪感覺₍ᐢ ›̥̥̥ ༝ ‹̥̥̥ ᐢ₎不過佢陣山茶花味好香而且算係幾持久( ˶ˆ꒳ˆ˵ )
<看全文>YolandaAuYeung好用推薦:一向用開紅色瓶身的,發現新産品,所以貪生忘舊了😅。香味隨和治癒,但效果並不及前者般絲滑易梳。
<看全文>brenda好用推薦:洗完頭後很乾,很難梳,一點都唔柔順
<看全文>呆呆的槑好用推薦:見是夏天限定版買來試試,香味上一樣是TSUBAKI一貫的花香味,隱隱帶有一點薄荷的苦味,使用上明顯帶有冰涼感,清潔力佳,油頭或者怕熱的人可能會喜歡。 不過我不肯定是它的問題還是那陣子剛好壓力比較大,使用後感覺頭髮掉得比較多🥲暫時沒用感覺又沒掉得那麼厲害
<看全文>劉肥貓好用推薦:清 洗時 頭皮有 涼 浸浸嘅感覺 能為 焯熱頭皮降溫 適合春夏天使用
<看全文>格仔餅公主好用推薦:可以減輕頭油既問題令到頭髮感覺爽啲唔笠,夏天用多,冬天好間唔使先用,少少潤潤地唔會好乾好笠,made in Japan 仲唔貴
<看全文>Kura好用推薦:我幾鍾意呢款洗頭水嘅味道,味道好聞,洗完頭髮超順滑,價錢合理,但控油效果唔好
<看全文>Hazel好用推薦:白色係damage care, 專為染髮人士用,我成日染頭髮就當然需要,用完感覺頭髮冇咁毛燥,有修護作用。
<看全文>格仔餅公主好用推薦:質地流動性大,勁大陣香味,可以搓到大量既泡泡,洗完頭髮無咁乾但有少少笠,會好易塌
<看全文>Karman28好用推薦:洗頭水我會keep 住幾支唔同牌子輪流用,呢支係我其中一支會經常回購。 清潔能力不錯,使用後頭髮健康亦不會乾燥,頭皮亦不會太油太乾,十分適合在香港的天氣使用。
<看全文>格仔餅公主好用推薦:好香好香,係優雅感既日系香味,唔會俗之餘留香都好耐,但最大缺點係容易做成頭髮扁塌,要睇天氣用,夏天會爭啲
<看全文>








