jenny_leung恆時啞緻蜜粉 心得評價
多謝收到@cosme 試用YSL蜜粉,一直都好中意YSL化妝品,我係好重視底妝,底妝要又薄又自然先好,而蜜粉係要令個粉底持久唔出油,我本身係混合偏油膚質,好易出油,但用左超過8小時,個妝都無咩點出油,而我係中午係唔需要補妝,呢個真係好持久,好好用,而且個蜜粉盒好靚,拎出街補妝都吸引到唔少人的目光,用完會回購
jenny_leung其他心得82篇5
呢款水楊酸潔膚露,比其他款大枝,我比較中意用係身體上,當係沖涼液咁用,出泡量唔多,會有少少水楊酸味(好似鐵銹味咁),我唔抗拒既。用左一...
SA水楊酸煥膚潔膚露CeraVe
2025.09.09 發表0
6
多謝得到試用,呢款產品令我好驚訝,因為比我想象中好用,我用左不同化妝品(有唇膏,防水眼線筆)放上手,濕水再用洗面乳,再溫柔咁洗一洗手,...
溫和洗卸二合一潔膚露CeraVe
2025.09.07 發表0
L
o
a
d
i
n
g
.
.
.






