KS輕柔亮澤美髮油 Hair Treatment Oil 心得評價
[空瓶分享]
真係好好用㗎😚😚😚
已經用完3支啦!
自從用咗之後,頭髮就冇再開叉過嚕🥳
我嘅頭髮本身容易出油,但用支髮尾油唔會令頭髮油膩,好快就吸晒曬~
瞓醒覺頭髮仲好乾燥柔軟❤️💐
真係好好用㗎😚😚😚
已經用完3支啦!
自從用咗之後,頭髮就冇再開叉過嚕🥳
我嘅頭髮本身容易出油,但用支髮尾油唔會令頭髮油膩,好快就吸晒曬~
瞓醒覺頭髮仲好乾燥柔軟❤️💐
KS其他心得17篇L
o
a
d
i
n
g
.
.
.
KS其他心得17篇