50惠 好用推薦產品
50惠 推薦產品一覽 23 件
fatmomo好用推薦:用左50惠育髮精華我諗都有3年 的確有幫到我減輕脱髮問題 因為以前經常電髮染髮 差唔多1個月就轉一次顏色 令到個頭皮傷哂 D頭髮又甩又易斷 變到又幼又薄 個人好sad🥹 自此之後就開始嘗試過多種防脱產品 但係效果都麻麻地 自從用左50惠呢隻精華 Keep住用左3個月左右 真係見到有bb毛岀返黎 勁開心🥳🥳🥳 自此之後就keep住用 一日用两次 佢個噴頭好有力 直接噴落頭皮唔浪費 噴落去有d冰冰涼涼嘅感覺 好快吸收亦都唔笠 陣味都幾好聞 唔會係中藥味 仲要隻精華係made in Japan 價錢亦都唔貴👍🏻
<看全文>Emma W好用推薦:明年開始,就踏入30歲,不論肌膚、皮膚、定頭髮,都要更細緻地保養。而「50位養潤育髮精華素」就可以減少掉髮,避免成為女河童。 佢係噴噴裝,一噴出來,質地輕盈,容易被吸收,但嗅覺有少少強烈。我係直接噴落頭皮較稀疏,同髮根位置,用後又唔會出油多左,同平時一樣。反而能滋潤乾燥髮質,讓髮絲柔順光滑。使用一段時間後,梳頭、洗頭時掉髮情況有明顯改善。頭髮明顯變得更濃密,生長速度加快。 適合肌膚:任何 成效度:5/5 吸收度:5/5 質地:水狀
<看全文>Miaomiao好用推薦:頭髮屬於易出油,細軟易塌。次次洗頭吹頭都甩好多頭髮,中間既分間線明顯。 50惠既養潤豐盈護髮素,配合同系列既洗頭水,加埋都過10 set左右。用完之後沖涼去水位明顯見到掉髮少左,屋企吸塵都見到少左掉髮。缺點係用完既髮質會偏笠,特別係夏天,出全日街既下晝d頭髮會笠到撻埋一束束咁,髮根位置會有油味。通常我會冬天就用曬護髮素+洗頭水,滋潤d都接受到,夏天就比較適合轉用d清爽型既護髮素。 有轉用過50惠藍色話清爽d個款,洗既時候多左薄荷感覺但係一樣咁笠,分別唔算大😂
<看全文>格仔餅公主好用推薦:秋冬用啱啱好,感覺冇咁易甩頭髮同埋就算係啲頭髮甩少咗,冇以前咁多,同埋少少潤嘅感覺啱啱好
<看全文>






