CLS24MCO 納米卸妝液 心得評價
混油/油肌起選擇卸妝產品上真係要小心!呢隻卸妝油已經係第3支空瓶!唔刺激,唔致痘!好用!藥妝版其實已經好好用,而專櫃版上臉係更輕盈!
使用上記得乾手,2-3泵油,乾臉上,塗抹好可以重口打圈T字位,然後過水!唔知咩技術,FANCL可以做到瞬間乳化!真係勁!皮膚起卸妝時摩擦係大大減少!我覺得長期用,黑頭粉刺係生少左!而佢亦卸得好乾淨,過水後冇油份殘留之外都好保濕!(不過本人最後慣性點都會用溫和又輕盈既濕面泡泡產品再過多次水!!😂)
佢不含防腐劑與礦物油!不過,不含防腐劑亦係缺點,一開封就要3個月內用晒!但如果係晚晚落妝都一定會用得晒😉
使用上記得乾手,2-3泵油,乾臉上,塗抹好可以重口打圈T字位,然後過水!唔知咩技術,FANCL可以做到瞬間乳化!真係勁!皮膚起卸妝時摩擦係大大減少!我覺得長期用,黑頭粉刺係生少左!而佢亦卸得好乾淨,過水後冇油份殘留之外都好保濕!(不過本人最後慣性點都會用溫和又輕盈既濕面泡泡產品再過多次水!!😂)
佢不含防腐劑與礦物油!不過,不含防腐劑亦係缺點,一開封就要3個月內用晒!但如果係晚晚落妝都一定會用得晒😉
CLS24其他心得57篇5
養膚修護精華蜜粉,睇到個名就知佢希望定妝既同時能夠持續修護補濕。包裝附有粉撲,亦有隔層,取粉非常容易,粉撲一撲落隔網就已經拎到粉,粉質...
養膚修護精華蜜粉 SHISEIDO 資生堂
19 天前 發表0
5
好耐冇用氣墊,以往好似冇用過霧面質地既。本人混油,覺得佢都岩夏天用,唯上妝時一定要快手拍開。試過用粉底刮,效果唔好,又影響遮瑕力。而岩...
無重輕霧氣墊粉底 SPF 40 PA+++BOBBI BROWN
2025.07.14 發表0
L
o
a
d
i
n
g
.
.
.



